Tag din cykeloplevelse til det næste niveau med vores robuste fatbikes! 🚴‍♀️

Nye varer : Læs mere

Alle vores Engwe produkter, er naturligvis CE-godkendte

Garantipolitik for engwe

Garanti og Forsikring

Garanti

I henhold til dansk lovgivning har du som forbruger 2 års reklamationsret på alle varer, der købes hos os. Reklamationsretten dækker fejl og mangler, der var til stede på købstidspunktet. Hvis du opdager en fejl ved din vare, skal du reklamere inden for rimelig tid, efter at fejlen er konstateret. Reklamationer indsendt inden for 2 måneder anses for at være rettidige.

Reklamationsretten dækker ikke skader forårsaget af forkert brug eller slitage, der opstår ved normal brug. Hvis varen vurderes at have en fabrikationsfejl, vil vi reparere eller erstatte den uden omkostninger for dig. Hvis det ikke er muligt, kan du være berettiget til at få refunderet købsprisen.

Bemærk venligst, at al garanti bortfalder, hvis der foretages ændringer i softwaren, herunder oplåsning af højere hastighed eller andre uautoriserede ændringer, der påvirker produktets ydeevne eller sikkerhed.

Garantiperioden for elcykler er som følger. Hvis kunden opdager ikke-menneskeskabte skader inden for garantiperioden, vil vi sende erstatningsdele gratis.

Efter garantiperioden skal kunden betale for erstatningsdele og forsendelsesomkostninger. De elcykler, vi sælger, er fabriksnye, almindelige produkter, og alle dele er de samme som de originale dele.

For at lette kundernes mulighed for hurtigt at løse problemer med tilbehør, sælges tilbehøret, der købes separat, til kostpris; derfor er de, bortset fra ved DOA (Dead on Arrival), ikke dækket af garantien.

Bemærk venligst: Brugt elcykler og modificerede elcykler er ikke dækket af garantien.

Dette dækker garantien ikke

Fejl forårsaget af brugerens manglende brug, vedligeholdelse og justering i henhold til "Brugsanvisningen".

Brugere, der selv adskiller, reparerer og modificerer produktet, og fejl forårsaget af manglende overholdelse af brugsreglerne.

Fejl forårsaget af brugerens ukorrekte brug eller opbevaring, eller uheld.

Omkostninger ved reparationer foretaget hos andre værksteder uden vores samtykke.

Små ridser eller skader på den ydre emballagekasse forårsaget af logistiktransport af tilbehør er ikke dækket af garantien.

Kontakt os venligst og få vores skriftlige godkendelse, før du sender nogen varer tilbage. Produkter, der returneres uden accept, vil ikke blive refunderet.

Forbrugsmaterialer er ikke dækket af garantien, herunder dæk, sadler, plastdele, bremser, bremseskiver, bremseklodser, bremsekabler, overfladeridser osv.

Hvem skal du kontakte i tilfælde af garanti sager?

Du skal gøre flg:

Trin 1: Tag et billede/kort video af dit spørgsmål.

Trin 2: Send en kort beskrivelse af problemet, billeder eller videoer af problemet, ordrenummer og købets platform til service@engwe-bikes.com.

Trin 3: Vi vil diagnosticere dit problem, og hvis det er klart, hvad der er galt, vil vi tilbyde en løsning.

Trin 4: For problemer, der ikke kan diagnosticeres med det samme, vil vi sende dig fejlfindingsfiler. Du skal derefter foretage en fejlfinding i henhold til vores metode og sende os de tilsvarende videoer eller billeder. Vi vil give en løsning efter at have modtaget videoerne eller billederne.

Trin 5: Vi vil verificere dine ordreoplysninger og leveringsadresse og gensende de tilsvarende tilbehør til dig.